Vsi produkti

Magnezij + D3

(7 ocena)

Napitek s 300 mg magnezija, vitamini D3, B2 in B6, s sokom pomaranče, v prahu

Blagovna znamka: Medex
Namen izdelka: kosti in hrustanec , živčni sistem , mišice , proti utrujenosti , energija
Oblika izdelka: prah
Pakiranje izdelka: 20 vrečk po 6,8 g prahu; neto količina: 136 g
9,49 EUR
DODAJ V
Magnezij + D3 je napitek, ki prispeva k zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti ter normalnemu delovanju živčnega sistema in mišic.
 

Zakaj potrebujemo magnezij?
Magnezij je esencialni mineral, ki ga naše telo ne proizvaja samo, temveč ga vanj vnašamo z uravnoteženo prehrano. Težko bi našli proces, v katerem magnezij ni vsaj posredno udeležen, saj služi kot strukturni del (proteinov, nukleinskih kislin) kosti in zob. Magnezij sodeluje pri delovanju več kot 300 presnovnih encimov in je vključen v številne fiziološke procese, ki sodelujejo pri proizvodnji energije, sintezi beljakovin, nukleinskih kislin, transportu ionov. Kar 60 % magnezija v telesu se nahaja v kosteh, okoli 20 % v skeletnih mišicah, 19 % v ostalih mehkih tkivih in manj kot 1 % v krvi.

Predelava živil zmanjša vsebnost magnezija v hrani. Magnezij je dobro topen v vodi, zato kuhanje živil zmanjša njegovo vsebnost v končnih jedeh. Hrana je vse bolj osiromašena z magnezijem, ker raste na zemlji z osiromašeno količino magnezija, pognojeno z umetnimi gnojili (Ca, K,P), obdelana je s herbicidi in pesticidi.

Na nižjo biološko uporabnost magnezija lahko vpliva prisotnost oksalne kisline (npr. špinača) in fitinska kislina (prisotna v alevronski plasti žitnih zrn). Obe kislini tvorita z magnezijem komplekse, ki se slabo absorbirajo. Absorpcijo magnezija ob visokem dnevnem vnosu zmanjšajo kalcij, fosfati (predelani mesni izdelki, brezalkoholne pijače, ...), železo, baker, mangan in cink. Kadar jih uživamo v priporočenih dnevnih količinah, nimajo vpliva na absorpcijo magnezija. Hrana z večjim deležem proteinov pa poveča absorpcijo magnezija.

Magnezij je mineral, ki podpira na stotine kemičnih reakcij v telesu, vendar ga mnogi dobijo manj, kot ga potrebujejo. Po ocenah strokovnjakov več kot 60% posameznikov, ki skrbijo za zdravo prehrano, se sooča s pomanjkanjem magnezija. Magnezija je malo v krvi, zato se težko določi s krvnimi testi. Pozorni moramo biti predvsem na telesne znake, ki kažejo na pomanjkanje magnezija.

 
10 znakov, da nam primanjkuje magnezija
  • mišični krči
  • nenehna utrujenost, pomanjkanje motivacije za delo in učenje
  • zbujanje ponoči
  • depresivnost
  • migrenski glavoboli
  • trzanje očesa
  • neredno bitje srca- aritmija
  • močna želja po čokoladi
  • akne, ekcemi in druge težave s kožo
  • lomljivi nohti
  • povečana občutljivost na hrup


 

Magneziji pomaga pri zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti

Obveznosti v družini, na delovnem mestu in v družbi ter nepredvidljiv tempo življenja nas pogosto postavijo v stresne situacije. Stres je normalen fiziološki odziv organizma na dražljaje iz okolja, ki motijo osebno ravnotežje. Gre za prirojen program telesnega prilagajanja novim okoliščinam in spremembam, ki jih doživimo kot ogrožajoče. Ali nas bo ta odziv varoval ali pa bo vir dodatnih težav, je odvisno od tega, kako stvarno je naše doživljanje zunanjih okoliščin. V posebnih stresnih situacijah naše telo sprošča hormone, ki povečajo premik magnezija iz medceličnega v zunajcelični prostor, kar vodi do povečanega izločanja magnezija v urinu in posledično zmanjšanje količine magnezija v serumu. Nizke koncentracije magnezija v serumu povečajo sproščanje hormonov povezanih s stresom in zvišujejo porabo magnezija. Magnezij pomaga pri lajšanju stresa, zmanjšuje utrujenost in skrbi za psihološko ravnotežje. Zato si ob doživljanju stresnih situacij lahko pomagamo z uživanjem magnezija.

 

Magnezij pri povečani športni aktivnosti

Velika telesna obremenitev med športom pospešuje izgubo magnezija, ki jo primarno povzroča povečano znojenje. Predvsem pri visoki temperaturi in vlažnosti je lahko izguba tekočine velika (do 2 l na uro). Nezadostna oskrba z magnezijem lahko zmanjša mišično funkcijo, s tem pa narašča nagnjenost k trganju in nategnjenosti mišičnih vlaken.
Magnezij prispeva k delovanju mišic, ravnotežju elektrolitov in sproščanju energije pri presnovi.

Pri povečani športni aktivnosti pa ne smemo pozabiti na nadomeščanje izgubljene tekočine. Z napitkom Magnezij + D3 bomo poskrbeli za hidracijo in zadostno vrednost magnezija. Ob povečani športni aktivnosti lahko zaužijemo 2 vrečki oziroma 600 mg magnezija.
 

Magnezija za nosečnice in doječe matere

Potrebe po mineralnih snoveh so v času nosečnosti in dojenja povečane. V zadnjih mesecih nosečnosti priporočajo dodajanje magnezija, pomanjkanje katerega se kaže v;

  • krčih v mečih,
  • trzanju mišic,
  • mišični napetosti.


Izgube magnezija med dojenjem so okoli 25 mg na dan.

Kdaj v dnevu je priporočeno uživanje magnezija?

Magnezij lahko uživamo kadar koli čez dan. Ena vrečka Magnezija +D3 zadostuje priporočenemu dnevnemu vnosu, kar odraslim posmeznikom ob zdravem življenjskem slogu in ob uravnoteženi raznovrstni prehrani popolnoma zadostuje.

Obstajajo pa določene izjeme:

  • Če uživate prehransko dopolnila z visokimi odmerki kalcija 1000 mg, je le-tega je najbolje zaužiti zjutraj, magnezij pa zvečer.
  • Če uživate zdravila, ne uživajte magnezija hkrati z njimi. Upoštevajte 2-3 urni časovni presledek. To velja za antibiotike, zaviralce protonske črpalke, diuretike, inhibitorje ACE (pri visokem krvnem tlaku) in odvajala.
Predelani izdelki (mesni izdelki, brezalkoholne pijače … ) s fosfati ob obrokih z magnezijem izničijo korist magnezija, ker fosfati tvorijo vez z magnezijem in ga telo ne more absorbirati. Zato priporočamo, da magnezij uživate ločeno.


Kdaj priporočamo večje vnose magnezija?
  • Večji vnos magnezija je potreben, kadar je povečano njegovo izločanje z urinom, ki je lahko posledica nekaterih zdravil (zdravila za odvajanje vode, nekateri antibiotiki)
  • Večji vnos je potreben tudi pri starejših ljudeh, ki imajo zmanjšano sposobnost nadomeščanja magnezija iz tkiv.
  • Večji vnos priporočamo tudi vsem, ki pogosto pijete lakohol, kofein in uživate prečiščene sladkorje. Alkohol, kofein, sladkor namreč povečajo izločanje magnezija prek ledvic.
    
Vseeno je pri večjih vnosih magnezija vredno biti nekoliko previden. Več ni vedno boljše, kar zagotovo velja v primeru magnezija, ki ima pri višjih enkratnih vnosih lahko neprijetne odvajalne učinke. Te lahko pričakujemo že pri enkratnih vnosih, višjih od 300 mg, zlasti pri bolj občutljivih.   

Kako deluje napitek Magnezij + D3?
Učinki so naslednji:
  • Magnezij, vitamin B2 in vitamin B6 prispevajo k zmanjševanju utrujenosti in izčrpanost ter sproščanju energije pri presnovi ter normalnemu delovanju živčnega sistema.
  • Magnezij in vitamin D dodatno prispevata k delovanju mišic, ohranjanju zdravih kosti in zob.
  • Vitamin B6 ima vlogo pri uravnavanju delovanja hormonov.


 

Sinergija magnezija in vitamina D

Magnezij in vitamin D sta bistveni hranili, ki sta pomembni za fiziološko funkcijo različnih organov. Magnezij pomaga pri aktivaciji vitamina D, ki pomaga uravnavati homeostazo kalcija in fosforja, ta dva pa vplivata na rast in vzdrževanje kosti. Encimi, ki presnavljajo vitamin D potrebujejo magnezij, ki deluje kot kofaktor encimskih reakcij v jetrih in ledvicah. Pomanjkanje katerega od teh, je povezano z motnjami skeletne deformacije, bolezni srca, ožilja ter metabolični sindrom.

       

Zakaj izbrati MAGNEZIJ + D3 od Medexa?
  • je brez sladil
  • je dobrega okusa – z dodanim sokom pomaranče
  • vsebuje edinstveno kombinacijo Mg + D3+B2+B6
  • ne vsebuje glutena, laktoze
  • primeren tudi za vegane
 
    
Izdelek je na voljo tudi v naslednjih fizičnih trgovinah:
  • Drogerija DM
  • Drogerija Müller
  • Tuš in Tuš drogerija
  • Hipermarket Spar
  • Hipermarket Mercator


Proizvajalec: Medex d.o.o., Slovenija

Priporočena dnevna količina:
Odrasli in otroci starejši od 12 let: 1 vrečka na dan.
Pri povečani potrebi po magneziju lahko odmerek povečamo na 2 vrečki dnevno.

Postopek priprave:
Vsebino vrečke stresite v kozarec in dodajte 1,5 dl vode.

Priporočeno uživanje:
Uživanje magnezija se bolj toplo priporoča po opravljeni teleseni vadbi, kot pred njo.
Magnezij ima lahko odvajalni učinek. Če se to zgodi, prepolovite odmerek, zmanjšajte vnos.

Opozorilo:
  • Priporočene dnevne količine oziroma odmerka se ne sme prekoračiti.
  • Prehransko dopolnilo ni nadomestilo za uravnoteženo in raznovrstno prehrano. Pomembno se je držati smernic zdravega načina življenja.
  • Shranjevati nedosegljivo otrokom!
  • Zaradi prisotnosti naravnih sestavin so možna manjša odstopanja v sestavi in videzu izdelka.
  • Shranjujte v temnem in suhem prostoru pri temperaturi do 25 °C.
Sestavine: magnezijev citrat, fruktoza, dekstroza, sredstvi za uravnavanje kislosti (citronska kislina, natrijevi karbonati), zgoščen pomarančni sok v prahu 2,9 % (maltodekstrin, zgoščen sok pomaranče), naravna aroma pomaranče (maltodekstrin, stabilizator: gumi arabikum, sladkor), barvilo: karoteni, vitamin B6 (piridoksin hidroklorid), vitamin B2 (riboflavin), vitamin D (holekalciferol), sredstvo proti sprijemanju: silicijev dioksid.
 
Vsebnost Na 1 vrečko
(6,8 g)*
% PDV**
Magnezij 300 mg 80
Riboflavin (vitamin B2) 1,6 mg 114
Vitamin B6 1,4 mg 100
Vitamin D 10 µg 200
*Priporočena dnevna količina.
**PDV = Priporočen dnevni vnos za odrasle v %.

Priljubljeni