Zdravje in dobro počutje

Številni ljudje imajo povečano telesno težo ali pa se jim zdi, da so predebeli in želijo shujšati. A čeprav imajo pogosto zelo močno voljo, da bi se podredili shujševalni kuri, se običajno zatakne že pri izbiri prave diete.
bee_polen.jpg
1_healthy_people_woman_girl.jpg

Hujšanje potrebuje neznansko potrpežljivost

Poznamo številne diete, shujševalne kure in še več skrivnostnih in na videz čudežnih receptov, ki naj bi pomagali shujšati zanesljivo in predvsem zelo hitro. Če ste se resnično odločili shujšati, pozabite na hitro izgubljanje kilogramov. Preden pa začnete hujšati, se ne zanašajte na razne forume in se rajše posvetujte s svojim zdravnikom. On vam bo tudi povedal za koliko kilogramov lahko shujšate in kako naj pri hujšanju skrbite za svoje zdravje. Poleg tega pa vam bo svetoval tudi kako kalorična sme biti vaša hrana, da boste hujšali zanesljivo in brez škode za svoje zdravje.

Ko je ta naloga opravljena, si začnite pripravljati obroke hrane, ki sledijo navodilom zdravnika. Ključno je, da ne presežete dnevne energetske vrednosti, ki vam jo je predpisal. Pripravljanje takšnih obrokov je lahko zamudno in zoprno delo, ki vas lahko že na začetku odvrne od hujšanja. Hrana naj vsebuje vse življenjsko pomembne maščobne kisline, vitamine, rudnine in beljakovine. Vse naštete sestavine najdete v čebeljih pridelkih, še posebno v cvetnem prahu. 

Poslušajte svoje telo in ubogajte priporočila strokovnjaka

Ker ljudje v svoji shujševalni vnemi velikokrat kakšno izmed pomembnih sestavin prehrane izločijo ali je ne dobijo v dovolj velikih količinah, lahko hujšanje prizadene telo in duha. Ne pozabite, počasi se daleč pride. 


 

Spletna trgovina

Medex priporoča

Sorodni članki

Kava za jutranje bujenje, gvarana za dolgotrajno zbranost in energijo

Hiter učinek kave na budnost je zjutraj dobrodošel, popoldne pa si želimo predvsem, da bi tudi po opoldanskem odmoru ohranili koncentracijo za delo in prihranili dovolj energije ...

Preberi več

Z gibanjem do boljšega spomina

Kdor se redno ali vsaj občasno rekreira, ve, da gibanje pozitivno učinkuje na splošno počutje in videz telesa. Pomaga tudi pri doseganju boljših uspehov pri delu in šolanju, kreativnih izzivih, dolgoročno pa pri ohranjanju mladostnih možganov.

Preberi več