Avtor : Praviln Lajf


 
Ne glede na to kolikokrat ste ali boste letos smučali, je prav, da ne brusite le svojih smuči, ampak pripravite tudi svoje telo.

Ne glede na vaše smučarsko znanje bodo spodnje vaje poskrbele, da bo vaše telo fit in pripravljeno na vijuganje po belih strminah. Vse tri vaje lahko izvajate doma, saj za izvedbo ne potrebujete nobenih dodatnih pripomočkov. Le voljo!

Preizkusi 3 preproste vaje za smučarsko sezono, ki jih lahko izvajaš doma!


OGREVANJE:

Ne pozabite na ogrevanje pred treningom! S tem zmanjšate možnosti poškodb in poskrbite, da bo regeneracija po treningu boljša. Ogrevanju namenite 10–15 min. Začnite z visokim korakanjem na mestu ali lahkotnim tekom. Nato se posvetite osnovnim dinamičnim vajam, s katerimi ogrejemo sklepe in mišice. Primeri takšnih vaj so: zasuk vratu, kroženje z rameni, kroženje z rokami, odklon telesa in podobno.


VAJA 1: Izpadni korak na mestu

Pri izvedbi izpadnega koraka je pomembno, da imate težišče na sprednji nogi. Pazite, da vam koleno ne preide linije prstov. Naredite 15 ponovitev na vsako nogo. Roke postavite v poljuben položaj: v boke, v predročenje ali v vzročenje.
 

VAJA 2: Dvig bokov

S hrbtom se ulezite na tla, pokrčite noge, roke položite ob telo. Napnite trup in poskrbite, da ves čas ohranjate raven položaj v križu. Naredite 15 dvigov. Vajo si lahko otežite z elastiko, ki si jo namestite nad kolena.
 

VAJA 3: Odmik noge v polčepu

Postavite se v širino bokov in poravnajte stopala. Stisnite trebušne mišice in poravnajte hrbtenico, glavo pa držite v podaljšku hrbtenice. Težo prenesite na eno nogo ter drugo odmaknite vstran, pri tem pa ostanite v položaju polčepa. Naredite 15 odmikov na eno in 15 na drugo nogo. Za lažjo izvedbo vaje se ob zaključku odmika dvignite iz polčepa. Roke lahko držite v boku ali pa v predročenju.
 


Izpadni korak na mestu. Foto: Matic Lipar 
 

Dvig bokov. Foto: Matic Lipar
 

Odmik noge v polčepu. Foto: Matic Lipar
 
Celoten sklop vaj je smiselno ponoviti 3-4x, vendar število ponovitev prilagajajte trenutnim zmožnostim. Poskrbite, da bo vadba redna in varna. Trening lahko že jutri umestite v svoj urnik.
 

Več o avtoricah

Trening sta pripravili Gala in Mateja iz ekipa Pravilnlajf. Za več namigov sledite IG profilu:

@pravilnlajf.telovadnica!           #pravilnlajf
 

O drugih medenih zimskih idejah

Več podobnih namigov, receptov in idej najdete v naši zimski knjižici #MedexLife, ki je na voljo ob vašem naslednjem nakupu v naši spletni trgovini ali pa jo najdete med policami v naši Trgovini Medex na Miklošičevi.

 

 
Spletna trgovina

Medex priporoča

Sorodni članki

Priljubljeni