MedexLife

Avtor : Laura Šimenc  

laura_zima.jpg
1_pexels_photo_416728.jpeg
Zima je super čas za športe s katerimi se poleti ne ukvarjamo, saj takrat za njih niti ni pogojev niti toliko časa. Sama kljub nižjim temperaturam večino treningov izvajam zunaj, saj imam rada zrak in tudi malce mraza me ne moti, me le še bolj osveži.

Lahko treniramo manj kot poleti, da se telo malo odpočije. Sama pozimi treniram časovno približno 20 % manj kot poleti, izvajam bolj aerobne treninge za bazično pripravo in vaje za moč. Tudi, če pozimi pridobimo kakšen kilogramček ni nič narobe, naj bi celo pomagal k boljši regeneraciji telesa in posledično boljši pripravljenosti poleti.

Moji zimski športi:
  • Tek na smučeh
  • Tek v klanec
  • Pohodi v hribe
  • Plavanje
  • Vožnja z gorskim kolesom po klancu gor-dol
  • CORE vaje doma z lastno težo
  • Za vikende dolgi treningi kolesarjenja na morju
 
Če je zunaj manj kot 5 stopinj in so ceste mokre skoraj nikoli ne grem ven kolesarit, da se ne prehladim. Paziti moramo na svoje zdravje in dobro počutje,  ne pozabimo na 1-2 dni počitka na teden brez treningov in na zadosti vitamina C za odpornost pred prehladi.
 
Čim bolj izkoristite zimo in ostanite aktivni, čeprav je zunaj hladno. Opcij je ogromno in tako se boste veliko bolje počutili ter ostali bolj zdravi do pomladi. :)

 
xoxo, 
Laura
 
Spletna trgovina

Medex priporoča

Sorodni članki

Priljubljeni