MedexLife

Avtor : Laura Šimenc  

Prvi dan po maratonu, ko ste polni vtisov, prijetno utrujeni in vedno lačni, si privoščite ˝coffee ride˝. To je lahkotna vožnja s kolesom, ki traja od pol do ene ure, z obveznim postankom za kavo. Profesionalni kolesarji pravijo, da ste uspešno opravili tole vožnjo le, če je postanek daljši od samega kolesarjenja, ob pijači pa si mnogokrat privoščijo tudi tortico in klepet s prijatelji, ki se jim pridružijo.
img_4299.jpg
Če ta dan ne moremo na kolo, pojdimo na masažo ali plavat ali kako drugače malo pomigat. To je zelo pomembno zaradi pospešitve prekrvavitve v mišicah in zaradi tega hitrejše obnove tkiv. Naslednji dan pa lahko čisto, čisto, čisto počivate.

V tem tednu pazimo, da zaužijemo dovolj kvalitetnih beljakovin in polnovrednih ogljikovih hidratov, ter zelenjave. To je odlična kombinacija hranil, ki gradijo mišice, s hranili, ki nadomestijo energijo, ter vitamini in minerali, ki vežejo naložene strupe.

Tretji dan po maratonu, lahko počasi začnemo s športnimi aktivnostmi po ustaljenem ritmu, ter z običajno prehrano. Pazimo le, da do konca tedna ne pretiravamo z intervali oziroma višjo intenzivnostjo. Najpomembneje je, da poslušamo svoje telo in si raje vzamemo dan počitka več kot premalo.

Pet naj regeneracijskih obrokov:
  • lonček albuminske skute z žličko medu in pestjo oreškov
  • polnozrnati rezanci s popečenim lososom in avokadom
  • dve jajci na oko s koščkom polnozrnatega kruha in nekaj rezin surove rdeče pese
  • proteinske palačinke nadevane z orehovim namazom, prelite z jagodičevjem
  • pražena jetrca in paradižnikova solata z mozzarello
Spletna trgovina

Medex priporoča

Sorodni članki