Laurina runda

Datum : 14.07.2017
Avtor : Laura Šimenc  
Ključne besede : Kolesarjenje, Počitek

1_img_20170627_115554_986.jpg
Ko si z družino ali sami zase privoščite težko pričakovan zaslužen dopust in osvežilni skok v morje, naj vas glede športa in forme nič pretirano ne skrbi, še posebej, če ste do poletja pridno trenirali.

Če je vaš dopust krajši in dolg do tedna dni, lahko brez vsake slabe vesti, kolo pustite kar lepo doma. Privoščite si počitek, za sprostitev telesa in glave. Bodite drugače, »morsko« aktivni in le malo popazite na zdravo prehrano, na ta način, da si privoščite kaj morske hrane.

Ko pa se vaš dopust podaljša na 14 dni ali več, pa je že dobro imeti pri roki kolo. Najbolje je kolesariti v zgodnejših jutranjih urah, že pred zajtrkom, da ujamemo tiste, še znosne temperature in vrtimo pedala okoli urice in pol, seveda to ni obvezno prav vsako jutro. Intervale lahko mirno izpustite in le uživate na kolesu in odličnem počutju potem skozi ves morski dan in tako ostanete v stiku s kolesom.

Ob dnevih, ko se ne usedete na kolo, si lahko privoščite jutranjo jogo na plaži ali nekaj razteznih vaj in vaj za moč trupa, »CORE« vaje.

Če nimate možnosti vzeti kolesa s seboj na daljši dopust, kolesarjenje lahko nadomestite z jutranjim tekom v dolžini od pol do ene ure in z večernim pol urnim plavanjem. To bo več kot dovolj.

Predvsem uživajte na morju in poskrbite, da se boste sprostili in odlično počutili!

:*
 Laura
 
Spletna trgovina

Medex priporoča