Pogosto iščete izgovore za vadbo? Z osebno trenerko Natašo Gorenc smo skočili na Ljubljanski grad in tam našli motivacijo za individualno 10-minutno vadbo za krepitev telesa. Nataša vam bo pokazala, da lahko rekvizite za trening najdete tudi v naravi ali lokalnem okolju. Vadba v naravi nas ne nagradi zgolj s svežim zrakom in čvrstimi telesi, ampak tudi z lepimi razgledi!


 

Nataša priporoča intenzivno 10-minutno vadbo ter energijsko odrešitev.

O programu

Tokratni trening kombinirajte z vzponom na bližnji hrib. Na vrhu se zagotovo najdejo stopnice, lesena klop ali fitnes v naravi, kjer lahko izvedeš tokratne 10-minutne intenzivne vaje ter se medtem nagradiš z lepim razgledom. Program obsega naslednje vaje:
  1. tek po stopnicah (40 sekund, 2 seriji)
  2. tek na vsako drugo stopnico (40 sekund)
  3. poskoki v počep po stopnicah navzgor in poskoki v zibanju v počepu navzdol (40 sekund)
  4. izpadni korak na stopnici z zasukom trupa (12 ponovitev na vsako nogo)
  5. skleca z izmeničnim obratom v stransko desko (12 ponovitev)
  6. izteg v komolcu (10 - 16 ponovitev)
  7. preskakovanje ovire (položaj servirne mizice) (20 preskokov)
Med vajami si privoščite kratke odmore za hidracijo preden nadaljujete. Vaje prilagajajte svojim zmožnostim. V kolikor ugotovite, da zmorete več, lahko izvedete tudi dodatno serijo.

Spremljajte treninge na YT kanalu


S čim podaljšati vzdržljivost na treningih?

Ob intenzivnih ali/in vzdržljivostnih treningih včasih potrebujemo dodaten vnos energije. Ob takšnih trenutkih Nataša svetuje uporabo športnih gelov BeePower. V Medexu smo se razvoja športnih gelov lotili na pobudo športnikov, ki so nam zaupali, da si želijo energijskih pripravkov na naravni osnovi. Tem željam se pridružuje tudi Nataša: "Še posebej mi je všeč, da je gel sestavljen iz naravnih izvlečkov." V Natašinih očeh imata BeePower gela še eno očitno prednost. "To je edini gel, po katerem mi ni slabo. Sem pa preizkusila že kar nekaj šporntih gelov," zatrjuje. Na želodec namreč pozitivno vpliva vsebovan ekstrakt ingverja, ki preprečuje želodčne krče in slabost, zato sta tako BeePower Endurance kot BeePower Nitro Boost prijazna do želodca.

Bee Power gelih
 

O aktivnem vlogu z Natašo

10 minut z Natašo Gorenc je video blog, namenjen vsem, ki bi radi med poletjem aktivno ohranjali čvrsto telo s preprostimi 10-minutnimi vsakodnevnimi vajami na prostem ali v prostoru. Nataša vadbo predstavlja z individualnim pristopom, ki so ga od nje vajene tako njene vadeče, kot gledalci priljubljenega resničnostnega šova.

Več o Nataši




 

10 minut na dan je dovolj

V kombinaciji z ustrezno prehrano in vajami za vzdržljivost je 10 minut intenzivnih krepilnih vaj na dan povsem dovolj, če želimo ohranjati čvrsto telo. Nataša celo trdi: "Namesto, da treniraš enkrat ali dvakrat na teden po eno uro, je boljše, če si vsak dan vzameš 10 minut za vadbo in narediš osnovne krepilne vaje."


Spremljaj Natašo na njenih kanalih:

Natašin Facebook          Natašin Instagram          Gym By Nataša          

Spletna trgovina

Medex priporoča

Sorodni članki

Priljubljeni