Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine medex.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije ter mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja urejajo način delovanja spletne trgovine medex.si (v nadaljevanju “spletna trgovina medex”), ki jo upravlja Medex d.o.o., Linhartova cesta 49A, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju “ponudnik”), pravice in obveznosti ponudnika in obiskovalcev spletne strani medex.si ter uporabnikov, ki izvršijo preko spletne strani medex.si nakup (v nadaljevanju: “kupec”).

Ponudnik:
Medex d.o.o.
Linhartova cesta 49A
1000 Ljubljana
Davčna št.: 18945350
Matična št.: 5573114

Spletna trgovina medex omogoča nakup visoko kakovostnih izdelkov blagovne znamke Medex in izdelkov priznanih blagovnih znamk proizvajalcev za katere je ponudnik distributer v Sloveniji (Krüger, D’arbo, OKF, Hahne, …) (v nadaljevanju: “blago”) na enostaven, hiter način po vsej Sloveniji po dostopnih cenah.

Dostopnost informacij na spletni strani medex.si

Ponudnik se zavezuje, da bodo kupcu vselej dostopne naslednje informacije:

  • identiteta ponudnika (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktni podatki, ki uporabniku oziroma kupcu omogočajo komunikacijo s ponudnikom,
  • bistvene značilnosti blaga,
  • pogoji, stroški in možni načini dostave blaga,
  • jasno in nedvoumno določene cene in razviden prikaz, ali že vsebujejo davke in stroške dostave,
  • možni načini plačila,
  • časovna veljavnost ponudbe ter pogoji in roki za odstop od pogodbe,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Naročilo, potrditev prejema naročila, preveritev in potrditev naročila

Ko ponudnik prejme naročilo poslano s strani kupca, kupcu nemudoma potrdi sprejem naročila. To ni potrdilo, da je blago na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema blaga, ampak le obvestilo kupcu, da je ponudnik prejel naročilo in da je stekel postopek preveritve dobavljivosti blaga .

Po preveritvi dobavljivosti ponudnik pošlje kupcu potrdilo naročila s povezavo v e-pošti s podatki o roku in izvedbi dobave. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik pošlje po spletu potrditev naročila s strani kupca.

Cena

Vse cene na spletni strani so v evrih in vsebujejo DDV, razen če je na spletni strani izrecno napisano drugače. Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas.

Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z objavljenimi možnimi oblikami plačila. Slike izdelkov so ilustrativne in nujno ne odražajo v celoti dejanskega stanja ponudbe.

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine medex spreminja in ažurira hitro in pogosto. Kljub izjemnemu trudu pri zagotavljanju najbolj ažurnih in točnih podatkov ponudnika v spletni trgovini medex, se lahko zgodi, da je podatek o ceni ali dobavljivosti napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena oz. status dobavljivosti spremeni med samo obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma mu ponudil najboljšo možno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Varstvo potrošnikov

Medex d.o.o. prodaja blago prek spletne strani medex.si izključno potrošnikom. Zaradi specifičnosti in omejenosti blaga lahko kupec naroči z enim naročilom do največ 15 kosov istega izdelka.

Ponudnik ima pravico zavrniti spletno naročilo. O tem po lastni presoji odloča Medex. Zavrnitev naročila mora biti obrazložena in mora ponudnik o tem nemudoma obvestiti kupca.

Način plačila, dostava in stroški dostave

Plačilo blaga kupljenega v spletni trgovini Medex.si je mogoče po povzetju ali prek sistema varnega plačevanja PayPal.

Vse izdelke kupcu dostavlja pogodbeni partner GLS Slovenia (v nadaljevanju: «dostavljalec») na kupčev naslov v Sloveniji, ki je naveden v naročilu.

Cena dostave znaša 3,95 EUR za posamezno naročilo, pri nakupu v vrednosti 40 EUR ali več, pa stroške dostave (embalažo, pakiranje, transport, poštnino) nosi ponudnik.

Rok dostave naročenega blaga je načeloma 2 – 3 delovne dni. V kolikor blaga ni na zalogi, ponudnik o tem obvesti kupca in se s kupcem dogovori o dobavnem roku.

V primerih, ko ponudnik pravočasno in v skladu s pogodbo odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca dostave.

Dostava blaga

V primeru dostave s strani dostavne službe GLS je naslovnik dolžan prevzeti blago od kurirja na naslovu, kot ga je sam izbral v postopku nakupa, pod pogoji, ki jih določa GLS.

Kupec oziroma naslovnik je dolžan ob prevzemu preveriti količino in kvaliteto blaga.

Kupec se izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov. Vse izdelke, ki so na zalogi, dostavimo v 2-3 delovnih dneh po prejemu Vašega naročila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

Odstop od naročila

Kupec lahko po oddaji elektronskega naročila v 24 urah odstopi od naročila na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov .

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. Pravico do dostopa od pogodbe kupec uveljavlja tako, da v roku 15 dni od prejema blaga pisno sporoči ponudniku na naslov , da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku. Kupec mora nato najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe vrniti blago originalno zapakirano, v nespremenjeni količini in nepoškodovano ter še neuporabljeno podjetju Medex d.o.o. na naslov Linhartova cesta 49A, 1000 Ljubljana. Stroške vračila blaga plača kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo kupnine

Če odstopate od naročila, vam po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano, v nespremenjeni količini in še neuporabljeno, skladno z zakonom vrnemo vsa opravljena plačila. Stroške vračila blaga pri odstopu od naročila krije kupec. Denar vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od naročila ter vrnitvi blaga. Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.

Zavrnitev naročila

Spletna trgovina medex.si lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti, zavrne.

Hranjenje naročila

Oddano elektronsko naročilo oz. kupoprodajna pogodba je shranjena na sedežu podjetja. Na zahtevo potrošnika le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš e-naslov ali pisno na sedež podjetja.

Reklamacija

V Medexu skrbimo za kakovostne proizvode. V primeru, da ste prejeli izdelek, ki ne ustreza vašim željam ali potrebam, ga bomo nadomestili z drugim ali vam na vašo željo vrnili denar. Nepoškodovanega, neuporabljenega in v originalni embalaži ga lahko vrnete v roku 15 dni od nakupa na naslov: Medex d.o.o., Linhartova cesta 49A, 1000 Ljubljana in vrnili vam bomo vaš denar. Možnost vračila ne velja v primeru, da je bila originalna embalaža ali varnostni pečat odstranjena oz. izdelek uporabljen.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Politika zasebnosti in varovanje podatkov

Podjetje Medex d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Vsi podatki, pridobljeni prek spletnih strani www.medex.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije. Uporabnikovi podatki ne bodo posredovani tretji osebi, razen v primeru, ko je zahteva podana v pisni obliki s strani državnih ustanov.

Če želite v spletni trgovini Medex opraviti nakup, potrebujemo naslednje podatke za plačilo:

  • ime
  • priimek
  • telefon
  • podatki o naslovu
  • kraj
  • poštna številka



To nam omogoča, da zagotovimo nemoten proces končne izvedbe vašega naročila, in da vas lahko obvestimo o morebitnih spremembah ob naročilu.

Podatki za dostavo so enaki kot podatki za plačilo.

Spletna trgovina medex lahko samodejno zbira tudi nekatere podatke o strojni in programski opremi vašega računalnika. Med te podatke sodijo: naslov IP, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih strani, ki ste jih obiskali v naši spletni trgovini. Ponudnik te informacije uporablja izključno za izračun splošne statistike o uporabi spletne trgovine medex in opitimizacijo.

Varnost spletne trgovine

V spletni trgovini medex uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.

Odgovornost

Medex d.o.o. ni odgovoren za posledice uporabe izdelkov, kupljenih prek spletne trgovine medex, ki nastanejo zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo teh izdelkov. Vsa vsebina na spletnih straneh www.medex.si je informativne narave in uporabna zgolj kot vir splošnih informacij ter ne more nadomestiti posveta z zdravnikom ali farmacevtom.

Medex d.o.o. ni odgovoren za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudnikov poti oziroma infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna trgovina medex (npr. izpad delovanja medmrežja).

Medex d.o.o. deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za uporabnike in kupce. V morebitnih sporih si po svojih najboljših močeh prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.

Medex d.o.o. se v vsakem trenutku po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ustrezni slikovni material, opise in navodila izdelkov. Kljub temu so fotografije izdelkov v spletni trgovini medex simbolične, dostopni tekstovni materiali pa informativne narave. Kupec oziroma uporabnik mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena določenemu izdelku.

Na morebitne napake nas lahko uporabniki v kateremkoli trenutku opozorijo, za kar jim bomo v spletni trgovini medex iskreno hvaležni.

Pritožbe in spori in uporaba prava

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov. Po vseh močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 01/475 75 00. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na e-poštni naslov . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Ponudnik in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine ponudnika, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletnih strani www.medex.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Medex d.o.o. posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.

Pomembno

  • Ko vračate izdelek v reklamacijo ponudniku, morate priložiti kopijo računa.
  • Naslov za vračilo blaga ponudniku je Medex d.o.o., Linhartova cesta 49A, 1000 Ljubljana.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da vlago ustrezno pripravite za transport (varna embalaža).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Želimo vam prijetne in ugodne nakupe v naši spletni trgovini.

Vaš Medex