Vsi produkti

GET MORE - Zinc, 15 mg

Tablete s 15 mg cinka na dnevni odmerek. Priporočamo jih vsem mladostnikom, starejšim ter ostalim s povečanimi potrebami po cinku. Izdelek je v priročni obliki tablet, zaradi česar ga preprosto zaužijete tudi na poti. Je primeren tudi za vegane, brez glutena in laktoze.

Blagovna znamka: GET MORE
Namen izdelka: nega kože , imunost , nohti
Oblika izdelka: tablete
Pakiranje izdelka: 60 tablet
7,99 EUR
DODAJ V

Komu so namenjene tablete Zinc?

  • Mladostnikom, ker imajo v obdobju rasti povečane potrebe po cinku.
  • Nosečnicam in doječim materam, ker so v tem obdobju nagnjene k pomanjkanju cinka.
  • Starejšim, ker s prehrano pogosto ne dosežejo potrebnega vnosa.
  • Vsem, ki imajo povečane potrebe po cinku.
  • Vegetarijancem in veganom, ker ne uživajo mesa in imajo pogosto pomanjkanje cinka.
  • Vsem, ki so pod stresom.

    

Zakaj izbrati Get More tablete s cinkom?

  • Ker vsebuje cink v obliki cinkovega glukonata, ki ima odlično absorpcijo.
  • Ker je v praktični obliki tablet in ga preprosto zaužijete kadarkoli.
  • Ker zagotavljamo visoko kakovost in ponovljiv učinek izdelka.
  • Ker je primeren tudi za vegane.
  • Ker ne vsebuje glutena in laktoze.
      

    
 
 
 
 

Kako deluje cink?

  • Prispeva k ohranjanju zdrave kože, las in nohtov.
  • Ima vlogo pri ohranjanju vida, kognitivnih funkcijah in delitvi celic.
  • Ima vlogo pri delovanju imunskega sistema.
  • Ima vlogo pri zaščiti celic pred oksidativnim stresom.
  • Ima vlogo pri plodnosti in razmnoževanju.
  • Ima vlogo pri sintezi DNK-ja in presnovi vitamina A.

   

Kaj je cink?

 
Cink je mineral z izrednim pomenom za naš organizem, ki ga ne moremo proizvajati sami. Zato je pomembno, da ga v zadostni količini zaužijemo z raznovrstno prehrano. Ker pa je prehrana v današnjem času pogosto procesirana in ni obogatena z minerali, je cink smiselno, če ga ne zmoremo dovolj zaužiti s prehrano, dodajati v obliki prehranskega dopolnila. Zaradi hitrega tempa življenja se pogosto dogaja tudi, da marsikateri obrok preprosto preskočimo, kar lahko pogosto vodi v pomanjkanje vitaminov in mineralov

Fitati, ki so prisotni v polnozrnatem kruhu, žitih, stročnicah in drugih živilih vežejo cink in zavirajo njegovo absorpcijo1. Tako je biološka uporabnost cinka iz žitaric in rastlinske hrane nižja kot iz živalske hrane (mesa), zato vegetarijanci včasih potrebujejo tudi kar 50 % več cinka, kot je priporočeni dnevni vnos.  Za vzdrževanje stabilnega stanja je potreben dnevni vnos cinka, saj naše telo nima specializiranega sistema za njegovo shranjevanje. Ko so raziskovalci preučevali vnos cinka, so ugotovili, da je imelo 20–25 % starejših odraslih neustrezen vnos cinka2, zato je sploh pri odraslih smiselno njegovo dodajanje.

 

Kakšna je vloga cinka v telesu?

Cink je pomemben mineral, ki ga v telesu najdemo predvsem v koži, kosteh, mišicah, prostati. Takoj za železom je drugi najpogostejši mineral v sledovih v našem telesu in je prisoten v vsaki celici.

     

Koža

Kar 5 % cinka, ki ga najdemo v telesu, se nahaja v našem največjem organu – koži. Zato je bistvenega pomena za zdravje kože, pa tudi za sintezo DNK-ja in proizvodnjo beljakovin. Tisti, ki se spopadajo z aknami, imajo pogosto tudi nižjo raven cinka v telesu.

    

Presnovni procesi in imunski sistem

Cink je potreben za delovanje več kot 100 encimov, ki pomagajo pri presnovi, prebavi, delovanju živcev in številnih drugih procesih. Hkrati je ključnega pomena za razvoj in delovanje imunskih celic. Še več, telesna rast in razvoj sta odvisna od cinka zaradi njegove vloge pri rasti in delitvi celic.
     
  

Vonj in okus

Cink je potreben tudi za čute okusa in vonja. Ker je od njega odvisen eden ključnih encimov za pravilen okus in vonj, lahko pomanjkanje zmanjša sposobnost okušanja ali vonja.

    

Kdo ima povečane potrebe po vnosu cinka?

Mladostniki

Fiziološke potrebe po cinku dosežejo vrhunec v adolescenci v času pubertetnega skoka rasti, ki se običajno pojavi pri deklicah, starih od 10 do 15 let, in pri fantih od 12 do 15 let

Tudi po prenehanju hitre rasti lahko mladostniki potrebujejo dodaten cink, da napolnijo izčrpane zaloge tega minerala v tkivu3.
    

Nosečnice in doječe matere

Ženske imajo med nosečnostjo in dojenjem povečane prehranske potrebe, zato so v tem času še posebej nagnjene k pomanjkanju cinka4.
   

Starejši

Raziskave o prehrani kažejo, da je vnos cinka pri starejših pogosto neustrezen. K slabi prehrani s cinkom pri starejših prispevajo številni dejavniki, predvsem zmanjšano uživanje živil, bogatih s cinkom, kot je denimo rdeče meso. Hkrati obstaja tudi nekaj dokazov, da se učinkovitost absorpcije cinka s starostjo lahko zmanjša5.

 
Ali ste vedeli?

  • Ob psihološkem stresu so nižje koncentracije cinka v serumu6.
  • Ljudje z aknami imajo običajno nižjo raven cinka7.
  • Ob daljši izpostavljenosti vadbi in vročini s pretiranim znojenjem izgubljamo cink8.
  • Starostni upad ostrine okusa je lahko vzrok in posledica pomanjkanja cinka in/ali povečane potrebe po cinku9.
   

V primeru dodatnih vprašanj: nas pokličite na 080 1210, nam pišite na info@medex.si ali pa nas kontaktirajte prek Facebooka in Instagrama. Naša ekipa je tu, da vam pomaga.

Proizvajalec: Medex d.o.o., Linhartova 49a, 1000 Ljubljana



Uporabljeni viri

1 - Hunt JR. Bioavailability of iron, zinc, and other trace minerals from vegetarian diets. Am J Clin Nutr. 2003 Sep;78(3 Suppl):633S-639S

2 - Ervin RB, Kennedy-Stephenson J. Mineralni vnos pri starejših odraslih prehranskih dopolnilih in brez prehranskih dopolnil v tretji nacionalni raziskavi o zdravju in prehrani. J Nutr 2002; 132:3422-7

3 - Maret W, Sandstead HH. Zinc requirements and the risks and benefits of zinc supplementation. J Trace Elem Med Biol. 2006;20(1):3-18

4 - King JC. Determinants of maternal zinc status during pregnancy. Am J Clin Nutr. 2000 May;71(5 Suppl):1334S-43S

5 - Andriollo-Sanchez M, Hininger-Favier I, Meunier N, Toti E, Zaccaria M, Brandolini-Bunlon M, et al. Vnos in status cinka pri evropskih osebah srednjih in starejših let: študija ZENITH. Eur J Clin Nutr. 2005; 59 : S37–41 

6 - Tao L, Zheng Y, Shen Z, Li Y, Tian X, Dou X, Qian J, Shen H. Psychological stress-induced lower serum zinc and zinc redistribution in rats. Biol Trace Elem Res. 2013 Oct;155(1):65-71. 

7 - KAYMAK Y, ADIŞEN E, Zinc Levels in Patients with Acne Vulgaris Dermatol 2007;1 (3): 71302a  

8 - https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK236242/

9 - Stewart-Knox BJ, Simpson EE, Parr H, Rae G, Polito A, Intorre F, Meunier N, Andriollo-Sanchez M, O'Connor JM, Coudray C, Strain JJ. Zinc status and taste acuity in older Europeans: the ZENITH study. Eur J Clin Nutr. 2005 Nov;59 Suppl 2:S31-6


 
Priporočena dnevna količina:
Priporočena dnevna količina je ena tableta, pred obrokom hrane. Zaužijte z 2 dcl tekočine.  
   

Opozorilo:
  • Priporočene dnevne količine oziroma odmerka se ne sme prekoračiti.
  • Prehransko dopolnilo ni nadomestilo za uravnoteženo in raznovrstno prehrano.
  • Pomembno se je držati smernic zdravega načina življenja.
  • Shranjevati nedosegljivo otrokom!
  • Shranjujte v temnem in suhem prostoru pri temperaturi do 25 °C.
Sestavine:
Sredstvi za povečanje prostornine: (celuloza, kalcijevi fosfati), cinkov glukonat, sredstvi proti sprijemanju (magnezijeve soli maščobnih kislin, silicijev dioksid), sredstvi za glaziranje (hidroksipropilmetil celuloza, karnauba vosek).
   
 
Vsebnost Na 1 kapsulo* PDV*
Cink 15 mg 150 %
 
*PDV = priporočen dnevni vnos

Priljubljeni