Zdravje in dobro počutje

V tem tednu bi marsikdo zjutraj najraje ostal v svoji topli postelji ali vsaj stanovanju. A ker se obveznosti ne prilagajajo vremenu, je najbolje, da se mi prilagodimo njemu. 
shutterstock_170728595.jpg
V Medexu nas kar nekaj kolesari v službo in tudi temperature krepko pod ničlo nas ne odvrnejo od običajne jutranje rutine, ki pred začetkom dela požene kri po žilah.
 
Kako se telo odziva na mraz?
Kolesarji najprej občutimo nizke temperature v nosu in na licih, takoj za njimi pridejo na vrsto prsti na rokah in nogah. Razlog se skriva v odzivu telesa na mraz: možgani imajo nalogo, da telo ohranjajo ogreto ob vseh pogojih. Zato pri nizkih temperaturah pošljejo večino tople krvi v ključne notranje organe, končni zunanji deli telesa pa so takrat slabše prekrvljeni in se hitreje shladijo.

Kolesarji pri nizkih temperaturah tudi težje dihamo, ker nos ne uspe dovolj ogreti zunanjega zraka in ta v pljuča vstopa hladnejši. Občutek toplote lahko vzpostavimo, če dihamo počasi in globoko s trebušno prepono.
Pljučem lahko olajšamo delo, če se ovijemo v šal ali ovratno ruto, v katero izdihavamo topel zrak in z njim grejemo hladnega zunanjega.

Nosno sluznico lahko vlažimo s pršilom za nos, pri zaščiti grla pa se ravnamo po zgledu čebel – pred mrazom in suhim zrakom ga zaščitimo s propolisom. Tega smo vključili tudi v naš balzam za ustnice Elanosol, ki prav tako ne manjka med našimi izdelki za mraz in veter.



Medexovi kolesarji se sicer na mraz in zimo pripravimo že prej – z matičnim mlečkom in vitamini, ki krepijo naš imunski sistem. In seveda – pri -9 se od doma odpravimo s toplo kapo in najdebelejšimi rokavicami.

Ko pride vikend, pa smo utrjeni tudi za na smučišče. 
 
 
 
Spletna trgovina

Medex priporoča

Sorodni članki

Kava za jutranje bujenje, gvarana za dolgotrajno zbranost in energijo

Hiter učinek kave na budnost je zjutraj dobrodošel, popoldne pa si želimo predvsem, da bi tudi po opoldanskem odmoru ohranili koncentracijo za delo in prihranili dovolj energije ...

Preberi več

Z gibanjem do boljšega spomina

Kdor se redno ali vsaj občasno rekreira, ve, da gibanje pozitivno učinkuje na splošno počutje in videz telesa. Pomaga tudi pri doseganju boljših uspehov pri delu in šolanju, kreativnih izzivih, dolgoročno pa pri ohranjanju mladostnih možganov.

Preberi več