Superbrand 2020

Blagovna znamka Medex je Superbrand 2020!

Datum :15.12.2020

Superbrand je blagovna znamka, ki ji potrošnik zaupa, se mu zdi edinstvena ter se z njo identificira.

Zaslužili smo si oznako Superbrands

 
Ponosni smo da smo postali del družine Superbrands Slovenija. V Sloveniji je bilo avgusta 2019 glede na podatek Urada za intelektualno lastnino registriranih 25.421 blagovnih znamk. Le 1 % blagovnih znamk v Sloveniji pa si bo zaslužilo nositi ime Superbrands, saj je postopek izbire, ki poteka s strani potrošnikov in članov strokovnega sveta skrbno izbran. Blagovna znamka z oznako Superbrands tako ne temelji na tržnem deležu blagovne znamke, njeni ceni, kakovosti ali vrednosti, temveč gre za blagovno znamko, ki jo potrošnik pozna, ji zaupa, se mu zdi edinstvena, zadovoljuje potrošnikove potrebe ter se lahko z njo identificira. V družino Superbrands Slovenija tako spadajo najmočnejše slovenske blagovne znamke.

 

Blagovna znamka ne sme počivati


Komunikacijske aktivnosti so se morali zlasti v letošnjem letu zelo aktivno in agilno prilagajati nastali zdravstveni situaciji. Inesa Grobler, direktorica marketing v Medexu, je na to temo za Marketing Magazin povedala: "Kljub zaustavitvi javnega življenja blagovna znamka ne sme počivati. To je dragocen trenutek, ko lahko ponudiš dodano vrednost. Še posebej v našem primeru, kjer je osnovno poslanstvo skrb za dobro počutje in zdravo življenje celotne družine in vsakega posameznika."

 

Potek izbora za Superbrand 2020


Celotni izbor poteka v treh fazah:
 
  1. V prvi fazi je pri izboru Superbrands je izredno pomembna raziskava trga. V Superbrands Slovenija so se pri raziskavi trga strateško in dolgoročno povezali s svetovno ugledno raziskovalno agencijo IPSOS oziroma z njeno izpostavo v Sloveniji. 
  2. V drugi fazi je odločal skrbno izbran strokovni svet, ki je sestavljen iz strokovnjakov sveta trženja, odnosov z javnostmi, poslovnega sveta, medijev ter strokovnih organizacij. Neodvisno so glasovali za vsako blagovno znamko, ki je vključena v proces glasovanja.
  3. V tretji fazi pa blagovne znamke v postopku glasovanja pridobijo povprečno oceno tako s strani potrošnikov kot s strani članov strokovnega svet. Ocene članov strokovnega sveta in potrošnikov imajo enako vrednost, kar pomeni, da je bila določena blagovna znamka ocenjena na podlagi 50 % glasov potrošnikov in 50 % glasov članov strokovnega sveta.

Arhiv novic

Priljubljeni