MedexLife

Avtor : Laura Šimenc  

Samo še nekaj dni nas loči do kolesarskega praznika, kjer bo zagotovo pestro in polno adrenalina. Da česa ne pozabiš, imam zate nekaj namigov, kako zadnjih priprav lotim jaz.

Ni nujno, da deluje za vsakega, a vseeno preveri. "Better safe than sorry". ;-
 
Laura 2 1200x628.jpg

Zadnji dnevi pred maratonom

Nekaj pogostih vprašanj, ki se nam vedno znova porajajo med pripravami in v dneh pred začetkom.

  1. Kaj in kdaj je pametno jesti zjutraj pred začetkom maratona?

  2. Na kaj ne smem pozabiti?

  3. Nujni pripomočki so?  


​​​​​​Ključno pa je, da peljemo kolo na servis. Vem, zdi se logično, a marsikdo pozabi ali pa še huje, zaradi prezasedenosti ne dobi prostega termina pri mojstrih.

Zadnji teden pred kolesarskim maratonom, ne moremo več popraviti svoje pripravljenosti, najbolje je, če se dobro spočijemo in poskrbimo za dobro počutje. Res je pomembno, da smo spočiti in motivirani. Sama  te  popoldneve raje kot za trening izkoristim za kavico s prijatelji ali obisk pri sorodnikih. Kolesarim brez posebnih intervalov na začetku tedna, nato se spočijem (dan ali dva popolnoma brez kolesa), dan pred maratonom ali kronometrom pa naredim aktivacijo. To pomeni krajša vožnja, dolga okoli ene ure, vmes naredim sprint ali dva in pa dve minuti vožnje v tekmovalnem tempu, da poženem kri po žilah.

Skrbim tudi za prehrano - jem zdravo in hrano, ki sem jo navajena, da nimam težav s prebavo. Proti koncu tedna malo povečam vnos ogljikovih hidratov in elektrolitskih tekočin. V četrtek se odpravim po startne številke, v petek imam kronometer, v soboto se sproščam in jem, ter si na dres pripnem startno številko, pripravim potno hrano, ki je sestavljena iz treh energijskih tablic in treh gelov in tri do štiti bidone pijače, dva z vodo in dva s športnim napitkom, ki mi ju bodo moji podali na Kladju. Drugače pa ne razmišljam pretirano o Franji, želim si srečo, brez nesreč, uživanje in akcijo, ter druženje s športnimi prijatelji v cilju, za ostalo pa: kar bo, bo. 
 

10 nasvetov in del mojega rituala pred startom maratona
 

  1. Jemo dve do tri ure pred startom (jaz ponavadi pojem orehov rogljiček in spijem kavo).

  2. Ne pozabimo na kolesarske rokavičke, ki skrbijo za boljši oprijem, ko se nam roke potijo in če imamo slučajno nesrečo in se ujamemo na roke, se tako veliko manj popraskamo.

  3. Očistimo očala s priloženo krpico, te nas ščitijo pred soncem in žuželkami.

  4. Super je, če s seboj vzamemo še mobilnik in nekaj denarja. Če se nam slučajno pokvari kolo, tako lahko pokličemo prijatelja, da nas pride iskat, med tem pa skočimo na kavo. 

  5. Preverimo, če imamo dovolj hrane in napitkov s seboj (najmanj eno ploščico ali dva gela na uro vožnje ter en bidon na uro vožnje).

  6. Gremo še zadnjič na wc 30 minut pred startom, saj nas zaradi rahle nervoze oziroma navdušenja stalno malo tišči.

  7. Najmanj 20 minut pred startom se postavimo v startni box, da se nam ne mudi in da še ni gneče.

  8. Pogledamo, če imamo v pravi prestavi (veliki verižnik spredaj, nekje na sredini zobnika zadaj) in če so zavore lepo nastavljene, ter jih še malo naravnamo.

  9. Zaželimo kolesarjem ob sebi srečno in uspešno vožnjo.

  10. Ko slišimo startni pok, mirno in naravnost startamo, čim lepše in hitreje zapnemo pedalo, pritisnemo start na garminu in šibamo.

Poleg doseganja zastavljenega cilja pa med vožnjo ne pozabite najpomembnejšega: 
Uživajte! Kar bo, pa bo!



Laura

Spletna trgovina

Medex priporoča

Sorodni članki

Priljubljeni