Avtor : Laura Šimenc  

Topli dnevi kar vabijo v naravo, a po dolgi zimi se pogosto zgodi, da nas delovne obveznosti ustavljajo in ne najdemo energije za šport. Preberi članek, Laura Šimenc ti zaupa 7 odličnih nasvetov za organizacijo časa. 
img_20180325_142853_1.jpg

O mojem urniku

Pri 8 urnem delavniku mlade raziskovalke, poleg tega pa še podiplomskem študiju biomedicine, predstavlja bolj resni trening kolesarstva kar velik izziv. Ker pa me vse te stvari zares veselijo in mi predstavlja usklajevanje in uresničevanje te zastavljene poti tako izziv, kot tudi občutek zadovoljstva, ko gredo stvari po planu.

Najprej sem se morala navaditi na dnevni ritem zgodnjega vstajanja (okoli 5:30), dopoldanskega delovnika in popoldanskega kolesarskega trening, skupaj z usklajevanjem, kdaj bom imela kosilo in kdaj se bom lahko sprostila. Najprej sem se srečevala tudi z nekaj motivacijskimi težavami, ampak počasi se naučiš ceniti vsak trenutek časa in ga želiš čim bolj kvalitetno izkoristiti.

Pomembno je, da imaš tedenski plan dela in treningov, ki ga uskladim s kosilom, kdaj in kaj bi bilo najbolje, da bom lahko čim bolj optimalno izpeljala trening. Najbolje 2-3 ure pred treningom, med časom za malico v službi.

Kosilo si po navadi pripravim doma vnaprej in ga prinesem s seboj v službo in si ga pogrejem okoli 13h. Ob 16h sem normalno že na kolesu.

Včasih s službe prideš zelo utrujen, a moj nasvet je, če imaš planiran trening, pojdi trenirat, takoj po službi, ne glede na utrujenost, ko boš kolesaril pol urice, boš šele vedel kako se počutiš, če ti ne uspe narediti vseh intervalov nič zato, mogoče ni ravno tvoj dan, ali pa se bo počutje izboljšalo in boš vse opravil nad pričakovanji. Vendar pa garantiram, da se boš po končanem treningu počutil mnogo bolje, kot, če bi se po službi le zleknil na kavč. Poleg tega pa si s tem pokuril kar nekaj kalorij in si po treningu lahko privoščiš kakšno sladko nagradico. In pomembno je, da gremo spati dovolj zgodaj, da smo spočiti in naberemo energijo za naslednji dan. Sama moram spati nejmanj 7 ur, če bi lahko bi spala po 10 ur dnevno ;)
 

Zakaj je nujno najti čas?

Šport ti bo dal tudi več motivacije in energije za službene obveznosti, mogoče, se ti bo celo med športanjem utrnila kakšna dobra poslovna ideja. Nič ni narobe, če si vzamemo kakšen dan ali dva na teden tudi popolnega počitka, da se nam spočije tudi telo, tako kot smo po navadi prosti službe za vikend in lahko takrat več treniramo, tako si lahko vzamemo na primer ponedeljek, za počitek po vikendu in v petek počijemo, kot priprava na vikend. 

Sama normalno med tednom naredim 3 kolesarske treninge v dolžini od 1 do 2 ur med vikendom pa 2 3 do 4 urna treninga. Če se bolje počutim, malo več, če se slabše malo manj.

Mislim, da je pri vsem tem usklajevanju najpomembnejša motivacija, veselje in naša glava, ki narekuje telesu, naj gre ven na zrak in teko bo telo z dobrim počutjem in zdravjem tudi nazaj glavi sporočal zadovoljstvo in mi ga bomo širili naprej med naše bližnje in jih malo zmotivirali, da se nam mogoče kdaj pridružijo na treningu. 

Šport ti bo dal tudi več motivacije in energije za službene obveznosti, mogoče, se ti bo celo med športanjem utrnila kakšna dobra poslovna ideja.

7 idej za lažji začetek in organizacijo treningov:

  1. Naredi si urnik, določi dneve za trening in dneve za počitek. 
  2. Na trening pojdi takoj po službi, če ne je večja možnost, da se ti ne bo dalo in sploh ne boš šel.
  3. V službi si vzemi odmor za malico 2-3h pred načrtovanim treningom in pojej polnovreden obrok, ki ti bo dal energijo za trening.
  4. V službi naredi čim več, da si dela ne boš prinašal s seboj domov in boš imel doma čas le za trening in sprostitev.
  5. Trening ti bo dal zelo veliko, saj boš tudi v službi uspešnejši, saj bo počutje mnogo boljše.
  6. Po uspešnem treningu se lahko nagradiš s kakšno zdravo sladico za boljšo regeneracijo.
  7. Tudi če nimaš volje in si utrujen, se vseeno potrudi, da narediš planiran trening ali vsaj nek lažji trening, ki ti bo dal zelo verjetno več energije in boš po treningu veliko bolj spočit kot po službi.
Spletna trgovina

Medex priporoča

Sorodni članki

Favourites